stock: apple

mirror_mirror


What's wrong with a little destruction?


Previous Entry Share Next Entry
New B/J video (with a twist)
stock: apple
mirror_mirror
Yep, this one's a QaF/Moulin Rouge crossover vid.

Song: Come What May
Rating: PG-13
QaF clips are from seasons 1-4
It's about 19 MB (it looked so awful when I tried to make it smaller).
Warnings: Eh, mucho schmoopiness.
Right click + save here.

Dedicated to </a></b></a>, because one of her posts a couple of days ago inspired me to do it. Feel the love, dear!

Many thanks to vedaprophet for previewing and giving me some wonderful feedback. :hugs:

Edited on 5/27/05 to provide permanent link.

  • 1
Gnah, why are you vidding so much? I haven't even had the time to dl your last one yet! ;-P

(Not that more vids are a bad thing. *gg*)

I don't know, I can't seem to stop! LOL

Damnit, I'm crying AGAIN!! I love it sooooooooo much Junie! And LOL, incoherent feedback shouldn't be credited, *blushes*! *loves* Yayayayayay!

Damnit, I'm crying AGAIN!! I love it sooooooooo much Junie!

Aww! *passes Kleenex* :hugs:

And LOL, incoherent feedback shouldn't be credited, *blushes*! *loves* Yayayayayay!

What are you saying?? That's the best kind!!!

Wow Junie, that was amazing. Very well done.

omg, Junie, I just refreshed and saw this. I am dying from the schmoop and adoration. You made me feel so yummy inside and so, well, hopeful, omg. I was on the verge of tears. I was just about to phone post too. So, now, I'm going to dedicate today's phone post to you. Thanks.

PLUM!!! SO glad you liked it. I'm happy it made you hopeful... that's what I intended. ::hugs::

Can't wait for my phone post! *gloats*

I dunno if you make requests, but I sure would LOVE to see a Brian-to-Justin vid based on the song "Some Enchanted Evening"

One of my favorite versions of this song is sung by a woman named Jane Olivor. You can find it on Rhapsody, if you subscribe to that.

Anyway, here are the lyrics:

Some enchanted evening
You may see a stranger-
You may see a stranger
Across a crowded room
And somehow you know-
You know even then-
That somewhere you'll see him,
Again and again.

Some enchanted evening
Someone may be laughin',
You may hear him laughin'
Across a crowded room
And night after night,
As strange as it seems
The sound of his laughter
Will sing in your dreams.

Who can explain it?
Who can tell you why?
Fools give you reasons,
Wise men never try.

Some enchanted evening
When you find your true love,
When you feel him call you
From across a crowded room,
Then fly to his side,
And make it your own-
Or all through your life
You may dream all alone.

Once you have found him,
Never let him go.
Once you have found him,
Never let him go!

Aw, those are gorgeous lyrics! Will definitely check out that song. I might get inspired... ;)

Some Enchated Evening has always been one of my favorite songs. It's from the musical "South Pacific"

saving as wel.... I'll be back with feedback.. I promise :)

That's so sweet! I like the parallels between the Moulin Rouge clips and the Brian/Justin clips. It makes my shipper heart go pitter-pat.

It makes my shipper heart go pitter-pat.

LOL! That's what I wanted to achieve. :D

Thanks for your feedback!

I tried to download it and the link appeared to broken. I'm so curious. Do you know what the problem is. I really want to see it.

Sorry about that; I moved the vids to a new folder on my webspace but had forgotten to update the links. It should work now.

*squee!*

gah I love when ppl do this.

Queer as Moulin Rouge owns my soul

*downloading*

  • 1
?

Log in